Manau, jog mano mokyklos vidiniu gyvenimu turėtų susidomėti socialiniai pedagogai. Galbūt slaptas skalbinių paviešinimas internetinėje erdvėje atkreips galinčių padėti specialistų dėmesį. 🙂
Štai kad ir vienas epizodas iš mokyklos gyvenimo. Pertrauka. Stovime prie anglų kalbos kabineto ir laukiam pamokos. Visi draugiškai kalbam, skaldom mini-bajerius, atrodo, kad viskas gražu ir tvarkinga. Staiga vienam vaikinui kažkas susišviečia ir jis prabyla. Net ne žodžiai, o tyras išminties šaltinis pradeda trykšti iš jo burnos:
– Čečėnai, eik mišrainės pavalgyk.
WTF?! Prie ko čia mišrainė? Išvis, prie ko čia apskritai kas nors? Kur šiame sakinyje bent menkiausios logikos užuomazgos ar priežastiniai ryšiai? “Eik Tu nx“, – kaip pasakytų Robertas Javtokas.
Dar vienas, šįkart iš matematikos pamokos:
– Tavo galva kvadratinė.
– O tavo – šešiakampė.
*Per tą pačią pamoką*
– Tomai, Tavo veidas – taisyklingoji prizmė.
WWWWWWWWWWWTTTTTTTTTTTTTTFFFFFFFFFFFF?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Truputis rasinės ir etninės neapykantos:
*Apie tamsaus gymio vaikiną, kuris šiaip jau visai kietas ir mėgstamas ten.*
– Žinok, taip tik atrodo, kad jis su tavim kalbas. Iš tikruju jis visus į Al-Qaeda verbuoja.
*Apie ryškiai rudo įdegio merginą*
Mokytoja: – Kitą savaitę vyks klasės fotosesiją. Nusifotografuosit visi, o po to galėsit pasirinkti foną: mėlyną, žalią arba rudą.
Mokinys: – Mokytoja, bet rudo tai tikrai negalėsim rinktis. Juditos tada nesimatys.
Šiaip išsprūdo:
– Rytų trumpuma. Oi, bl…
